Перші два покоління BMW 1-Series мали задній привід за рахунок чого суттєво вирізнялися на фоні конкурентів. Але згодом німецький виробник вирішив збільшити продажі на ринках, де головним чином очікують якісні передньопривідні хетчбеки. Тож для досягнення своїх цілей баварці презентували нове покоління 1-Series, яке має розширити кількість клієнтів, які звикли до більш практичної компоновки компактних автомобілів. Завдяки використанню нової платформи габаритні розміри новачка підросли по всім напрямкам крім довжини, яка зменшилась всього на 5 мм. В результаті вдосконаленнь збільшилась пасажиромісткість заднього ряду та зріс об҆ єм багажного відсіку.
Інтер҆ єр BMW 1-Series отримав безліч сучасних технологій та архітектуру від старших моделей бренду. Мультимедійна система с сенсорним екраном поцентру торпедо трохи повернута в сторону водія, що в цілому покращює ергономіку. Якість матеріалів оздоблення дещо ліпша ніж у попередника але не дотягує до преміум рівня.
Лінійка моторів для одинички скадається як з дизельних так і бензинових силових агрегатів. Базові мотори мають три циліндра та ідентифікуються як 118i та 116d. Обидва 3-циліндрові силові установки мають об҆ єм 1,5 літри, бензиновий розвиває 140 к.с. а дизельний 115 к.с. Для цих двигунів характерна низька витрата пального та помірні технічні характеристики. З іншого боку, передбачені 4-циліндрові мотори потужністю від 150 до 250 к.с. Дизельна версія 120d може комплектуватися повним приводом xDrive.
В Європі BMW 1-Series презентовано в одній з трьох модифікацій SE, Sport та M Sport. Для кожної з версій є власний перелік опцій та обладнання, адже пакетні машини коштують менше за ті що повністю зібрані на конфігураторі. Згодом очікується поява топової M135i, яка буде конкурувати з VW Golf R, Audi S3 і Mercedes-AMG 35. Під капотом топової одиничкі буде лише 4-циліндровий бензиновий двигун з подвійним наддувом, ера 6-циліндрових моторів для хетчбека нажаль закінчилась…